måndag 5 december 2011

Redan December!

Jaha, då var vi en vecka in i December redan. De senaste veckorna har sprungit iväg, tiden har gått jättefort fram till min tävlning förra helgen, och sen helt plötsligt var allt över! Det var jätteroligt och jag är väldigt glad och nöjd över min prestation och är taggad inför nästa års satsning. Roligast var att Miltons pappa tog med lilleman för att titta och heja på mig! När jag var uppe på scenen hörde jag Miltons röst: "Heja mamma!"  och "Kom igen, mamma!" och det gjorde mig varmare än vad jag kan beskriva...
Enda bilden från tävlingen jag visar här, för det är ju trots allt Miltons blogg
I tisdags vaknade både Milton och jag med feber och ont i halsen, och efter ett läkarbesök fick vi reda på att det var halsfluss och så blev det till att vara hemma resten av veckan... Vi har mest myst hemma och hållt oss till stillsamma aktiviteter som att julpynta, måla, bygga pussel och leka med lera. Så här fint har vi fått det hemma hos oss nu!


I helgen gjorde vi ett besök på Mini-Zoo:et som djuraffären i Lomma/Hjärup har. Lika uppskattat som vanligt, även om det kanske blev lite traumatiskt för Milton eftersom jag "slogs" med den glupske geten som ville ta all mat från kaninerna, och blodvite uppstod när jag skar mig i fingret...

Nu vill vi ha en frisk Jul, och lugna dagar fram tills den är här. Julklapparna är så gott som klara, planen för firandet är så gott som klart och jag ser fram emot Julen även om den blir lite annorlunda i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar