torsdag 22 december 2011

Dan före dan...

... före dopparedan!
Milton är för go, han har förstått det där med att när alla luckorna i kalendern är öppnade, DÅ kommer Tomten! Tack och lov lyckades jag idag fixa så det faktiskt kommer en tomte hem till oss på Julafton...
Idag var det sista dagen på dagis innan julledigheten. Jag har semester imorgon så han och jag ska få lite egen extratid, vilket alltid är välkommet.
Imorgon kväll kommer min bästa vän och hennes familj för att traditionsenligt fira LilleJul med mig/oss. Paketen ligger under granen och väntar, men risken är väl att dom får plockas bort när Milton och Julia kanske blir lite för nyfikna imorgon...

Den finaste klappen har jag redan fått, Milton hade gjort ett armband till mig på dagis. Jag tar INTE av mig det för allt smör i småland!
I övrigt önskar jag mig inget av den här julen mer än lugn och ro. Att få en fin Julafton med min älskade son, att få titta på någon/några av mina hyrda filmer när han somnat för kvällen och att få friskna till från min lunginflammation. Lite typiskt att bli sjuk såhär till jul, men föga förvånande pga tävling och diet...

Jag tror inte jag hinner skriva så mycket de närmaste dagarna, så lilleman och jag vill passa på att önska er en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar