onsdag 22 augusti 2012

Fina sommardagar

Trots att semestern är slut, har det varit några dagar att njuta av på sistone. Strålande sol, värme, sköna kvällar och svettiga pass på jobb och gym. :)

Fredagar när jag har Milton har vi vår fredagsstandard. Det innebär pizza till middag (Lidl-pizza), coca-cola (ett glas vin till mig) och sen vid tv:n äter vi gotte (popcorn eller salta pinnar) och tittar på film. I fredags var det så fint väder att vi för första gången satt vid bordet på framsidan och åt, och det var riktigt, riktigt mysigt.

Jag tänkte häromdagen att vi skulle börja prova på lite nya aktiviteter, då Milton faktiskt börjar bli ganska stor, så glada i hågen begav vi oss en dag till minigolfbanan på Bulltofta där han fick testa på det. Det gick förhållandevis bra; det var riktigt jobbigt varmt och klibbigt, och vissa banor hoppade vi helt över, och andra fick han fuska på, men allt som allt tyckte han att det var jättekul.


I söndags var det fantastiskt väder och vi spenderade halva dagen på Segevångsbadet och andra halvan var vi hos min mamma och hälsade på. Efter en sån dag blir man lätt lite trött när man sätter sig i bilen...

I den här åldern handlar mycket om att testa sin egen vilja, men även att göra som mamma (eller pappa) gör. Så med tanke på mina tatueringar är det kanske inte så konstigt att Milton vill se ut såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar