torsdag 28 juli 2011

En regnig semester...

Ännu så länge har det inte varit något optimalt semesterväder, men just nu spelar det mig ingen roll. Tycker att den grå himlen, de regntunga molnen och de kladdiga lerpölarna speglar hur jag mår rätt bra...
Bestämde mig i alla fall idag för att inte låta vädret komma ivägen mer för roliga dagar. Så from imorgon när Milton är hos mig igen ska vi trotsa vädret och klä oss för utedagar i alla fall!
Sen har det ju varit några fina dagar, och då har vi verkligen passat på att utnyttja dom. Lekplatser, lekträffar, matat ankor, tittat på tåg, tittat på djur och tagit cykelturer. I alla fall innan min cykel blev stulen helgen som gick...
Lite bad har det blivit
Och morgonmys i mammas säng...
Och på födelsedagen fick han köra bil!
En rolig sak är att lilleman på sin födelsedag började säga sitt namn.... "Bitton" säger han, och slår sig själv på bröstet...

Lek med Malva!
Har denna helg och en vecka kvar med lilleman innan han ska på dagis igen och vardagen tar vid. Hoppas vi ska få några fina dagar, med sol i sinnet även om den lyser med sin frånvaro på himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar