lördag 30 mars 2013

Glad påsk

Vet ni... Ofta, oroar jag mig för att inte räcka till som mamma till min Milton. Att jag inte kan ge honom allt vad han behöver, allt vad han önskar och allt vad han drömmer om.
Så sitter jag här på Påskafton, med lilleman sovandes tryggt på ovanvåningen och analyserar dagen som gått.
Vi började med tv-mys i min säng innan frukost. Sen handlade vi maten till påskmiddagen och åkte hem och förberedde påsktårtan och målade ägg. Efter lunch var vi lite rastlösa så vi klädde oss varmt och besökte en lekplats i Malmö och fick frisk luft.
Påskmiddagen avnjöt vi i sällskap av Miltons pappa, och sen hade Påskharen lämnat en karta i brevlådan så det blev skattjakt efter påskägget som låg under grillen!
Och sen gjorde vi klart den goda tårtan och avslutade kvällen med att spela spel, äta godis och titta på Scooby Doo...
Ärligt talat; mer kan man väl inte önska sig när man är nästan 4 år...?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar